środa, 28 grudnia 2016

#7 Święta, święta i po świętach

Cześć tu Amatorka!
Jak to się mówi "święta, święta i po świętach". Co roku mijają mi one w ekspresowym tempie. Jednak tegoroczne przemknęły nie wiadomo nawet kiedy. Chwilami zastanawiam się... czy przypadkiem został mi gdzieś podłożony teleporter.



Oczywiście zanim zasiedliśmy z rodziną przy stole trzeba było wszystko przygotować, ugotować, posprzątać i przytargać do domu gwóźdź programu - choinkę. Nasze tegoroczne drzewko było dla odmiany żywym, pachnącym świerkiem. Dlaczego dla odmiany? Bo w ostatnich latach w salonie gościła sztuczna ozdoba, której wyginało się gałązki, aby jakoś wyglądała. Jednak na święta cząstka lasu w domu ma swój urok i niepowtarzalny klimat. Miło, że w tym roku mogę cieszyć swoje oczy takim widokiem i mam też pewność, że na miejscu jej wycięcia urośnie nowa.
W wigilijny wieczór, po spożyciu tych wszystkich kulinarnych pyszności i spędzeniu czasu w rodzinnym gronie, nadchodzi też pora poszukiwań pod choinką. Jak to zawsze bywa, jako najmłodsza osoba, zamieniam się w "aniołka" rozdającego prezenty. Osobiście uwielbiam to robić, ale... chyba jeszcze bardziej lubię pakować wszystkie moje upominki dla bliskich. Nie kręci mnie dawanie prezentów w zwykłej, ozdobnej torebce, nie ma przy tym tyle zabawy, a zresztą torebki są najprostszą możliwością. Wolę poświęcić chwilkę dla każdej osoby, aby wszystko jakoś wymyślnie zapakować.
Tegoroczne prezenty są dla mnie kolejną inspiracją. W końcu dotarło do mnie, że przy pakowaniu kolejnego prezentu będę po prostu musiała wyjść z domu i pozbierać kilka darów natury oraz dokupić kolejne wkłady kleju na gorąco. Wszelkie ozdobne gałązki, wysuszone owoce + gładki,
estetyczny papier to wszystko moim zdaniem wygląda pięknie.


Naturalne elementy sprawdzają się nie tylko w przypadku pakowania prezentów, ale również we własnoręcznych ozdobach. Jak wiadomo kocham wszystko co jest "hand made". Udało mi się uchwycić kilka takich zdobyczy w moim domu.


Jak u Was wygląda sprawa z pakowaniem prezentów? Lubicie naturalne ozdoby pod różną postacią?
Zachęcam się do dzielenia swoimi świątecznymi inspiracjami. :)
Miłego dnia, popołudnia, wieczoru. Do następnego! Bajo <3

19 komentarzy:

  1. Ależ pięknie zapakowany prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy hand made ładnie wyglądają i wiadomo że ktoś się dla nas wysilił :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie.. że ktoś poświęcił dla nas czas pakując prezent:)

      Usuń
  3. ale cudowny pakunek:D ja zawsze idę na łatwiznę i do torebek wkładam xd obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia, nie mogę oderwać oczu. ja niestety posiadam anty talent do pakowania prezentów. Masz rację te święta przemknęły w bardzo szybkim tempie.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww.. Piękne zdjęcia <3 SUPER POST :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie popakowałaś prezenty:) ja sama uwielbiam pakowanie:D super pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mi szkoda odpakowywać tak pięknie zapakowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mnie również, aż żal niszczyć coś takiego. :)

      Usuń
  8. Zawsze na pierwszy rzut oka rzuca się opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle przygotowan i po świętach ;p świetne zdjęcia!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta strasznie szybko minęły... i dziękuję :)

      Usuń