sobota, 22 października 2016

#2 O czym u Amatorki?

Cześć tu Amatorka!
W tytule pojawiło się proste pytanie "O czym u mnie?". Nie będę obiecywać gruszek na 
wierzbie. Mój blog to raczej ten z serii "lifestyle". Nie chcę narzucać konkretnej tematyki. Wiem, że i tak nie będę ściśle się jej trzymać. Jak to ze mną bywa...
Chciałabym tylko w kilku zdaniach opisać mniej więcej... ;) czego można tutaj oczekiwać. Nie będzie wybuchów czy zdjęć z kosmosu, będzie coś mojego. Ta ciekawsza część życia, przynajmniej chcę, aby tak było.

Moda? Czy teraz kogoś z was zaskoczę? Jestem kobietą - uwielbiam modę, te wszelkie nowinki... ahhh. Jednak ostatnimi czasy polubiłam też serię "DIY". 
Przerabianie, nadawanie drugiego życia zapomnianym ubraniom? Idealne połączenie! Zrobimy COŚ z "niczego". COŚ niepowtarzalnego, jedynego w swoim rodzaju, może przykuwającego uwagę? Przecież każdy chcę mieć coś tylko dla siebie. Coś wyjątkowego i jedynego w swoim rodzaju. Dlatego uprzedzam wpisy o tematyce DIY będą tutaj gościć.

Podróże, odkrywanie nowych miejsc? Polska nie jest tak mała jak może nam się wydawać. C
zasami mam wrażenie, że jej uroki są trochę zapomniane. Nie uważasz? Naprawdę kryje w sobie wiele wspaniałych zakątków. Chce podzielić się z Tobą moimi odkryciami, dlatego nie bądź zdziwiona/zdziwiony postami typu "zwiedzając sady w drodze do Kazimierza" "w odwiedzinach u Śpiącego Rycerza".


Teraz "wisienka na torcie"... Może ktoś jest zainteresowany jazdą na rolkach? Osobiście bardzo często spędzam w ten sposób swój wolny czas, Odkrywam coraz to nowsze trasy, na których spokojnie mogę wykorzystać te swoje 8 kółek. W niedalekiej przyszłości przedstawię kilka z nich. Nie będą one koniecznie dla rolek. Może zachęcę kogoś do odkrycia swoich tras? Bądźmy aktywni! 


Jednak nie oszukujmy się. Jak wspomniałam na początku będzie to blog typu "lifestyle" dlatego też z pewnością pojawią się posty o jesiennych wieczorach przy herbacie. Zimowych weekendach, w ciepłym domu, a przecież to właśnie wtedy przynajmniej u mnie jest czas na przemyślenia i relaks.


Wzięło mnie na wspomnienia z zeszłorocznych odwiedzin Bałtyku jesienią,  Coś pięknego.... Polska, złota jesień - uwielbiam!



Drogi mój czytelniku a może masz jakąś propozycję na temat, który mogłabym poruszać w swoich postach? W komentarzu na dole możesz nim się podzielić, z chęcią skorzystam.
Do następnego! Bajo <3

6 komentarzy:

  1. Twój blog zapowiada się naprawdę ciekawie! Widać, że masz dużo pomysłów w głowie, którymi zechcesz się z nami dzielić :) Koniecznie dodaj gażdet obserwatorów, a będę zaglądać częściej :D

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby wszystkie pomysły się sprawdziły. Poszłam za Twoją radą i nowy gadżet już zawitał na blogu. Dziękuję za podpowiedź. :))

      Usuń
  2. Hmm blog zapowiada się ciekawie :D Zostaję tu na dłużej i oczywiście obserwuję
    Chętnie poczytałabym u Ciebie o pewności siebie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomysł. ;) Postaram się zebrać wszystkie myśli, aby jakoś sensownie ująć ten temat.

      Usuń
  3. Zapowiada się bardzo dobrze! A będą posty np. tematyczne ? :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń