środa, 19 października 2016

#1 W świecie Amatorki

Pierwsze słowa... Pierwsze zdanie... Pierwszy wpis... Podzielić się moimi wspomnieniami, miejscami, które zwiedziłam, pasją, a może "diy", czyli robienie coś z niczego? Gdyby tak połączyć to wszystko i spróbować stworzyć spójną całość? 

Cześć! 

Ja jestem Oliwia. Prosta dziewczyna, która po dość długim czasie podjęła decyzję "Zakładam bloga!" Po co? Każdy człowiek się zmienia, swoje nastawienie do otaczającego świata. Teraz chcę postawić w swoim życiu kolejny krok, a wszystko to robić jako Amatorka. 

Każdy jeden zdobyty cel jest motorem który napędza to zdobycia następnego. Ja osiągam kolejny na swojej życiowej drodze. Czy się opłaca? Pytanie retoryczne... Może tak, a może nie, ale dlaczego nie spróbować? Próbujmy! Nie bójmy się tego w życiu.

Gdybyśmy nie próbowali świat nie byłby taki jakim jest teraz, Ameryka nadal byłaby nieznana, Ziemia nadal byłaby płaska, telefony byłyby wymysłem z filmów science-fiction. Każdy z nas jest kowalem własnego losu, ale proszę was...żyjemy w XXI wieku.  Kowal w dzisiejszych czasach nie jest już "trendy" i na topie. Dlatego bądź kreatorką/ kreatorem siebie, stwórz swoją własną historię.
Podejmuj kroki... korzystaj ze wszystkiego co jest nam dane. Ja swój pierwszy krok zrobiłam a Ty? 
Z tym pytaniem Ciebie zostawiam. 

Na poprawę tych ostatnich ponurych dni dołączę zdjęcie z wakacyjnej popołudniowej wycieczki. Magiczne miejsce - Skalisty raj - Ojców. Z pewnością jeszcze wrócę do tego miejsca (taka tradycja od "małego"). Zresztą powstrzymam się od zbędnych komentarzy, tam po prostu jest przepięknie!
Do następnego! Bajo <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz